kolmapäev, 31. august 2016

Augustikuu kokkuvõte

Kas mulle tundub või aeg lähebki nii ruttu mööda? Ja üldse, kuhu tal kiiret? Aru ma ei saa..

Igatahes on asjalood nüüd sedasi et Noorhärra läheb homme esimesse klassi ja kogu augutikuu märksõnaks ongi olnud "kool". Vihikud, pliiatsid, paberid, koolikott, riided ja kõik muu vajalik mis tuli kooliks soetada. Oehh, raske oli aga saime hakkama. Nüüd saan ta südamerahuga kooli saata. Või siiski mitte. Tundub et ma pabistan liiast, sest kõik läheb kenasti, olen enam kui kindel!

Minu elus suuri muutusi pole olnud. Ja mis saakski nii kardinaalselt muutuda. Endiselt beebiga kodus ja oiiii kui töised kõik mu päevad on.. Minu arvates ongi laste kasvatamine täiskohaga töö-palju palju vastutust ja vaeva aga see rõõm mis vastu antakse on kulda väärt! :)

Niisiis.. Seame sammud sügisesse?

Ja ilusat ilusat kooliaastat kõigile neile kes kooliga kokku puutuvad- olgu need õpetajad või õpilased! Pidage vastu, uus suvi pole enam mägede taga :D


0 kommenteeris: