reede, 26. jaanuar 2018

Hirmus häbi küll aga alustame...

Ma arvan et kui kunagi peaks keegi jagama hakkama "Kõige hullem blogija" auhinda, siis oleksin mina ilmselt esireas, päris ausalt kohe!

Kätte on jõudnud uus, 2018 aasta ja minu viimasest blogimisest on möödas rohkem kui AASTA! Lugesite ikka jah? AASTA!! Aeg on olnud armutu ja mina lihtsalt laisk!

See aasta ma enam asju unarusse ei jäta ja luban(annan ametliku vande) et käin ja jagan Teiega asju tihedamini..

Tagasi eelmisesse aastasse vaadates..

- Noorhärra läks 2.klassi ja see tõi omajagu muret ning rõõmu juurde. Neile saabus uus klassijuhataja, seega oli olukord uus ja huvitav nii lastele kui ka vanematele. Õnneks on asjad möödunud ladusalt, kuidas teisiti saakski!

- Me kolisime majja! Selle üle on mul kõige suurem rõõm sest ma olen väga väga väga pikka aega unistanud oma majast, oma aiast kus lapsed saavad ringi joosta ning ma ei pea kartma et nad jooksevad autoteele või kaovad kusagile.

- Me võtsime endale lisaks kassile ka suure malamuudi/hundi tõugu koera. Väike metssiga nagu ma teda kutsun on pöörase iseloomuga, aga armas ja kohati ka selline nunnukas. Ta pole siiani aru saanud, et pole enam sülekoer(kaaludes üle 30kg).

- Mu PisiHärra sai juba 2 aastaseks! Oeh, alles ta justkui sündis ja juba hakkab varsti samme lasteaia poole seadma ning kaugel see koolgi enam jääb...

- Ja siis minust.. Ma leidsin ennast tikkimise valdkonnast. Hetkel on seis nii kaugel, et proovin erinevaid varjante ja loodan, et saabub kord päev mil mu pingutused tasuvad ennast kuhjaga ära.. Kahjuks ei saa ma paljut öelda, sest kardan asju ära sõnuda.. Aga loodan ainult parimat!

Kuidas Teie 2017 aasta möödus? Jäite rahule või sooviksite midagi muuta?


0 kommenteeris: